fredag 4 mars 2011

Ljusare tillvaro

Mars månad och allt börjar kännas lite lättare. Ljuset som vi behöver för vårt välbefinnande får vi lite mer av varje dag. Solen har visat sig flera dagar och börjar också värma upp våra frusna själar. Så skönt!
Festrum AB, mitt alldeles egna påhitt, som nu också involverar resten av familjen, växer för var dag. Fantastiska inspirationsidéer blandas med ihärdigt skruvande av golvsektioner.
Min dotter (som går i första klass) pratar ivrigt om att hon ska sommarjobba hos sin mamma. Det är inte utan att jag tror på henne då hon är en driftig liten unge. Hon har sett att jag fotat lite inredningsdetaljer och fick genast en idé. Upp med alla undanlagda mjukisdjur fån källaren och så ut med dem till resterna av julgranen som ligger kvar på vår gård. Där fick de agera fotomodeller för en eftermiddag. På kvällen fick jag sedan ta del av alla fantastiska bilder.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar